1153341-logo-axa

Cílem spolupráce se skupinou AXA bylo zvýšit počet pojistných poradců v interní obchodní síti. V duchu přísloví „Nedávej hladovému rybu, ale nauč jej ryby chytat“ jsme pracovali se skupinami regionálních ředitelů, kteří měli přímou odpovědnost za tvorbu obchodních struktur, náborování a zapracování nováčků. V průběhu 10 měsíců jsme realizovali celkem:

  • 3 školící dny se skupinou TOP managementu,
  • 18 dnů s regionálními řediteli
  • 33 dnů s manažery obchodní služby.
  • Rovněž jsme v rámci 3 denního školení pracovali se skupinou interních trenérů.

Rozhodující vliv na výsledku celého projektu tvořilo celkem 46 dnů skupinové konzultace a práce v terénu.

Ve výuce a trénincích jsme postupovali podle naší metodiky, tak jak je popsána v kapitolách „Jak motivovat“ a „Nábor lidí do týmu„. Skupinové konzultace pak byly zaměřeny přímo na řešení konkrétních situací při zapracování nováčků. Největší přízeň si však získalo působení našeho trenéra přímo v terénu s jednotlivými řediteli na náborových aktivitách. Ukázali jsme, že náborové aktivity mohou být úspěšné. Přesvědčili jsme regionální ředitele o smysluplnosti náborového snažení. Naučili jsme je zaujmout pracovní příležitostí a přesvědčit potenciálního nového obchodníka o jeho schopnostech a uvěřit, že i prací na IČO se dokáže uživit.

Potřebujete zvýšit počet členů ve vašem obchodním týmu? Objednejte si naši službu!

axa5

 

axa4

axa2

Tehdejší obchodní ředitel AXA pan Rudolf Adam hodnotil celý projekt velmi pozitivně.

Obdobných výsledků jsme dosáhli i v ČSOB Pojišťovně