CUSTOMER ANALYZER©

jedinečný nástroj pro rychlé poznání vašich zákazníků

během 30 vteřin poznáte osobnostní typ vašeho zákazníka

získáte 7 doporučení jak komunikovat s tímto zákazníkem, abyste snáze uzavřeli obchod

 

Proč je dobré poznat zákazníka?

 

Zakoupit přístup do aplikace Customer Analyzer©

VSTOUPIT DO APLIKACE CUSTOMER ANALYZER©

Díky CUSTOMER ANALYZER©:

1. Splníte snáz svůj obchodní plán.

2. Budete dělat jen smysluplné aktivity.

3. Budete mít lepší vztahy s vašimi zákazníky.

4. Zkrátíte čas potřebný na uzavření obchodu.

5. Vaši zákazníci vás ocení.

6. Zvýšíte svou obchodní úspěšnost.

7. Vyděláte více peněz.

Jak funguje CUSTOMER ANALYZER© – návod

Zakoupit přístup do aplikace Customer Analyzer©

VSTOUPIT DO APLIKACE CUSTOMER ANALYZER©

 

Co musíte udělat a co dostanete?

1. Zaregistrujte se a získáte příslušnou licenci na využívání jedinečného nástroje na poznávání lidí.

2. Odpovíte jen na 14 jednoduchých otázek a během přibližně 30 vteřin poznáte vašeho zákazníka.

3. Získáte 7 specifických a osvědčených doporučení, jak s vaším zákazníkem jednat.

4. Zjistíte 21 specifických slov, které pozitivně působí na podvědomí vašeho konkrétního zákazníka.

5. Vytvoříme za vás obchodní strategii zaměřenou na vašeho konkrétního zákazníka.

 

Princip fungování Customer Analyzer©?

Customer Analyzer© je aplikace určená k rozpoznání specifických vlastností vašich zákazníků. Je založena na principech kognitivní psychologie, biologie a behaviorální ekonomie. Pomocí jedinečných sad otázek a subjektivních odpovědí analyzuje konkrétního zákazníka.

Customer Analyzer©  vznikl na základě více jak 20-ti letého neuro výzkumu, při kterém jsme posuzovali vliv více jak 30 000 českých slov na náš mozek. Ten se skládá ze tří částí, které ovládají naše chování, naše myšlení a rozhodování. To je určeno souhrou instinktivní reakce mozkového kmene, emocionálního, impulzivního limbického systému, a chladného, racionálně reagujícího velkého mozku. Je vědecky podloženo, že každý z nich se drží svých vlastních velmi specifických pravidel „hry“, která způsobují individualitu a odlišné potřeby každého zákazníka. V aktuální verzi pracujeme s 1223 slovy u nichž jsme zaznamenali průkazné podprahové působení na jednu část našeho trojjediného mozku. Identifikovali jsme 463 v praxi osvědčených doporučení a obchodních postupů. U nás žádný zákazník není stejný.

 

VSTOUPIT DO APLIKACE CUSTOMER ANALYZER©

Zakoupit přístup do aplikace Customer Analyzer©